Organizace dne v mš Radnice
Děti jsou vedeny k samostatnosti při sebeobsluze, mohou si mazat pečivo a nalévat nápoje za dohledu učitelek.
Paní učitelky volí témata jednotlivých integrovaných bloků tak, aby téma prolínalo do celého dne.
Komunitní kruh - děti se seznamují s tématem, probíhá evokace, sdílení, kdy si děti
povídají o prožitcích, motivace dětí, aktivity pro všestranný rozvoj, nabídka
činností, práce ve skupinách nebo spontánní hry s pozorováním a diagnostikou dětí.
Samostatná práce dětí ve skupinách nebo individuálně, rozhovory, besedy, experimentace, práce s knihou, výukovým materiálem, výtvarné a pracovní činnosti…. Učitelka je ve třídě průvodcem, nikoliv vůdcem.
Reflexní kruh probíhá vždy po činnostech, děti si podávají zpětnou vazbu,
sdílejí své pocity při práci ve skupinách, přemýšlejí, co nového se naučily, komu
pomáhaly, či kdo pomohl jim, jak se při práci cítily.
silný déšť), v tom případě se organizuje náhradní činnost ve třídě, spojená s
pohybovou aktivitou nebo pobyt v pergole. Vycházky do přírody ve městě a okolí, výlety, sportovní programy na hřišti ZŠ, pobyt na zahradě.
Děti se obsluhují samostatně (příbory, talíře, nalévání pití, přinášení druhého jídla, odnášení talířů…), starší děti si nalévají samostatně polévku.
Děti nedokrmujeme (nepřipouští to Rámcový vzdělávací program, který je závazný pro všechny MŠ). Individuální požadavky řešíme ve spolupráci s rodiči a v
souladu s RVP PV.
1. hodina 7.50-8.35
2. hodina 8.45-9.30
3. hodina 9.45-10.30
4. hodina 10.40-11.25
5. hodina 11.30-12.15
6. hodina 12.20-13.05
7. hodina 13.10-13.55
8. hodina 14.00-14.45
Po-Pá 6.00-16.00
Po-Pá 6.00-16.00