Styl našeho vzdělávání je založen na principu prožitkového a kooperativního učení hrou, které vychází z přímých zážitků.

Snažíme se rozvíjet dítě po stránce fyzické, psychické, sociální a vést je tak, aby na konci svého předškolního období bylo jedinečnou a relativně samostatnou osobností, schopnou zvládnout nároky života, které jsou a budou na ně kladeny.

 Cílem naší práce je:

  • usnadnit dětem vstup do MŠ – adaptační program s postupně přivyknout dětí na nové prostředí 
  • vycházet z předpokladu, že každé dítě má právo být jiné, mít jiné potřeby, rozvíjet se a učit jiným tempem
  • respektovat vrozené i získané osobní dispozice
  • ocenit snahu každého dítěte
  • zprostředkovávat dětem prožitky, kde kvalita převládá nad kvantitou
  • snažit se o maximální spokojenost dětí, pocit jistoty a bezpečí v MŠ
  • vytvořit atmosféru laskavosti, porozumění, empatie a tolerance
  • poskytovat dětem optimální množství podnětů pro rozvoj osobnosti dítěte
  • vytvářet příležitosti k vnitřní motivaci dítěte, ukázat mu, jak zajímavá činnost je učení
  • vytvářet s dětmi vlastní pravidla soužití v MŠ
  • podporovat tělesný rozvoj a zdraví dítěte
  • vytvářet prostor k rozvíjení sociálních kontaktů a prožívání nových rolí ve skupině
  • vést děti k poznání, že jsou součástí přírody
  • připravit děti na plynulý přechod do ZŠ

Velmi důležitá je pro nás spolupráce s rodinou. Zapojujeme rodiče do výchovných činností, vedeme je k tomu, aby MŠ využívali jako poradenský servis.